Internet Explorer 6 kullanıyorsunuz. Lütfen güncel versiyon kullanın.
Daha fazla güvenlik, aşağıdaki tarayıcılardan birine güncelleme yapmanızı öneririz.

Firefox / Safari / Opera / Chrome / Internet Explorer 8+

Service Announcements

  • 15.09.2015

    Important Announcement regarding Olympus OM-D E-M10 Mark II

    Olympus takes every effort to ensure that our products are of the highest quality, and are safe for consumers. When a product concern arises, we investigate the details with the intent of communicating relevant findings and implementing an appropriate resolution as quickly as possible.

    Olympus Corporation has discovered that the lens lock pin on a small number of OM-D E-M10 Mark II cameras does not function properly, causing certain lenses with plastic mount not to lock properly. To date Olympus Europa did not start delivery of OM-D E-M10 Mark II to the market, with just very few exceptions. However, in order to secure uncompromised customer satisfaction it has been determined that European stock is being inspected prior to further distribution of the product to retail partners. The few cameras already sold within Europe may also be susceptible to this mechanical issue. For the users of these cameras, Olympus is offering a free inspection and maintenance, as a matter of cause.

    Owners of the new OM-D E-M10 Mark II camera should contact Olympus European Customer Support Center by calling 00800 67 10 84 00*. Olympus customer advisors are standing by with details of how to submit the camera for this free inspection. Alternatively, customers may send an e-mail to camera.repair.uk@olympus.eu. In this case it is necessary to include the camera’s serial number in the e-mail. This number is located on the bottom of the camera body.

    Kindly accept our apologies for any inconvenience this issue might cause. Our customers' satisfaction is our number one priority and we go to great lengths to ensure Olympus products meet the rigorous quality standards expected by our customers at all times.

    * Free phone number. Mondays-Thursdays 9-18:00, Fridays 9-15:30 CET

  • 21.05.2015

    VG-170 kamera sahipleri için önemli duyuru

    Hamburg, 21 Mayıs 2015 - Teknik bir hatadan dolayı, VG-170 kamera güçlü bir darbe olduğundan ufak bir elektrik şokuna yol açabilmektedir. Olympus bu kameranın kullanıcılarına ücretsiz inceleme ve tamir hizmeti sunmaktadır. VG-170 kullanıcıları kendi ülkelerindeki servis noktalarına başvurabilirler.

    Riskli bir durum ve yaralanmya yol açmaz.
    Potensiyel elektrik şoku eğer kamera sert bir çarpmaya maruz kaldıktan sonra zoom kolu veya deklanşöre basılırsa oluşabilmektedir. Elektrik şoku riskli bir yaralanma durumu oluşturmaz. Ancak, parmak ucunda ufak ve geçici bir hissizliğe yol açabilir. Mayıs 2015 itibarı ile bu hata 430.000 kameradan sadece 3 adedinde görüştülmüştür.

    Olympus Servise Nasıl Ulaşırım
    Bu iihtimali bertaraf etmek için, Olympus kullanıcıların yetkili servis ile 0 216 586 67 67 nolu telefondan veya olympus.tr@ts.fujitsu.com adresinden e-posta üzerinden bağlantı kurmasını önemle önermektedir.
    Verdiğimiz rahatsız durumdan dolayısizden özür dileriz. Müşteri memnuniyeti her zaman önceliğimizdir ve Olympus ürünlerinin en yüksek kalitede olması için çalışmalarımız devam edecektir.

  • 19.02.2015

    PT-054 su altı kasası sahipleri için servis duyurusu

    Hamburg, 19 Şubat 2015 - Olympus PT-054 su altı kasasının arka bölümünde mühürlerin birinde bazı özel durumlarda sızmaya neden olacak bir hataya rastlamıştır. PT-054 kullanıcıları rahatlıkla kendilerinin değiştirebileceği bir O-Ring mühürü Olympus'tan isteyebilirler.

    Su altı kasası 100% güvenlidir. Potansiyel hata su altı kasasını kullanan kişiye risk oluştırmaz. Sızıntı riskine karşı, PT-054 kullanıcıları Olympus Müşteri Destek'i arayarak su altı kasasını tekrar kullanmadan önce O-Ring'ten talep edebilirler.

    PT-054 kullanıcıları 00800 67 10 83 00* telefonunu arayarak veya repair@olympus.eu adresine mail atarak talepte bulunabilirler. Eğer yazılı istek yapıyorsanız lütfen PT-054'ün seri-numarasını belirtiniz.

    Olympus su altı kasalarının kullanıcılarına verdiği rahatsızlıktan dolayı özür dileri. Müşteri memnuniyeti önceliğimizdir ve bütün ürünlerimizi bizden beklediğiniz yüksek kalitede üretmek için çalışıyoruz.

    İlave bilgi: 27 Ağustos 2015 Olympus, Oring (siyah) değiştirildikten sonra açma/kapama kadranından ses gelmeye başlayabileceğini tespit etmiştir. PT-054 ürününüzdeki açma/kapama kadranının ücretsiz olarak değiştirilmesi hakkında bilgi almak için lütfen müşteri hizmetlerimize danışın.

    * Austria, Belgium, Denmark, Finland, France, Germany, Luxemburg, Netherlands, Norway, Poland, Portugal, Spain, Sweden, Switzerland, United Kingdom ülkeleri için ücretsiz numara (Pazartesi - Perşembe 9:00 - 18:00. Cuma 9:00 - 15:30 CET. Rusya için 810-800 67 10 83 00, Çek Cumhuriyeti için 800 167 777. Diğer ülkeler için +49-40-23773-899

  • 01.09.2014

    Olympus dijital kamera ve aksesuarları için garanti sistemi değişiklik duyurusu

    Eylül 2014 itibarı ile, Olympus; Dünya Garanti Sistem'inden Yerel Garanti Sistemi olan Avrupa Servis Garantisine Olympus Europa SE & Co. KG. Firmasının sorumlu olduğu bölgede geçilecektir.

    Olympus Imaging Corporation 1 Nisan 2004'den beri dijital kameralar ve aksesuarlar için Dünya Çapında Garanti sistemini uygulamakta idi. Ancak yerel yasalar ve servis noktalarının yapıları nedeniye, Olympus bu sistemde değişiklik yapma kararı almıştır.

    Garanti sistemindeki bu değişiklik, garanti kapsamında verilen servislerde bir indirim anlamına gelmemektedir. Ancak Avrupa Servis Garanti Sertifikaları Olympus Europa SE & Co. KG'nin iş alanında geçerli olacaktır. Avrupa bölgesi dışındaki tamirlerde ücret istenebilir.

    Olympus Europa SE & Co. KG'in iş alanı dışında satın ürünlerin tamirler, Avrupa Servis Garantisi altında olmadığı için ücretli olabilecektir.

    Dünya Çapında Garanti Sisteminden Avrupa Servis Garantisine geçiş döneminde, Olympus Dünya Çapında Garanti sertifikası ile gelen ürünler servis gereksinimlerini yerine getirmeye devam edecektir.

    Garanti süresi ile alakalı olarak, Olympus ulusal servis sürelerine uygun olarak yerel garanti sürelerinde hizmet vermeye devam edecektir.

    Eğer Avrupa Servis Garantisi ile bir sorunuz varsa, lütfen Servis Destek departmanımız ile görüşün.

    Müşteri Destek:

    Tel. 00800 67 10 83 00* (Paz. Prş, 9 - 18pm, Cuma 9 15.30 CET)

    Geçerli ülkeler: Austria, Belgium, Denmark, Finland, France, Germany, Luxemburg, Netherlands, Norway, Poland, Portugal, Spain, Sweden, Switzerland, United Kingdom.

    Rusya 810-800 67 10 83 00, Çek Cumh. 800 167 777.

    Diğer ülkeler:+49-40-23773-899

    Email: camera.support@olympus.eu, audio.support@olympus.eu

  • 30.07.2014

    STYLUS TOUGH TG-850 için Servis Duyurusu

    STYLUS TOUGH TG-850 modelinde tuş takımı bir sıkıntıya rastlanmıştır. Bu sıkıntı aşağıda seri numarası belirtilmiş olan çok kısıtlı sayıda TOUGH TG-850 modelini etkilemiştir.
    Aşağıdaki seri numarasına sahip ürünlerden birine sahipseniz lütfen teknik servisimiz ile görüşünüz.

    Etkilenmesi muhtemel:

    JPF201001 - JPF203460 (silver) // JPM201001 - JPM 208130 (black) // JPT201001 -JPT 203400 (white)

    Eğer TG-850 modeline sahipseniz ve yukarıdaki seri numarası ürünlerden biri sizde ise lütfen 0 216 586 67 67 nolu telefondan servisimiz ile görüşünüz. Garanti kapsamında içinde işlem yapılacaktır.

    Yaşanan bu sıkıntıdan dolayı özür dileriz.