Olympus Teknik Servis
Kamera ve lensler için resmi Olympus tamir servisi. Ürün kılavuzunuza, indirmelere ve çevrimiçi desteğe hızlı ve kolay bir şekilde erişin.
Ürününüzü nasıl tamir ettirebilirsiniz?
Bir başlık seçin:
- Ürünümü teknik servise nasıl ulaştıracağım ?
- Olympus ürünüm çalışmıyor, ne yapabilirim?
- 2 yıl garanti kapsamı nedir ?
- 2 yıllık garanti süresi doldu ?
- Olympus ürünüm hakkında bir sorum var ?
Ürünümü teknik servise nasıl ulaştıracağım ?
OLYMPUS TEKNİK SERVİS ARIZA KAYDI YARATMA
ARIZA KAYDINI OLUŞTURMADAN LÜTFEN DİKKATLE OKUYUNUZ!
Olympus ürünleri için teknik servis hizmeti anlaşmalı olduğumuz bir başka Japon teknoloji şirketi olan FUJITSU TECHNOLOGY SOLUTİONS BİLİŞİM LTD.ŞTİ. tarafından yürütülmektedir. Servis işlemi esnasında fiyat teklifi, gönderi bilgileri gibi detaylar bu firma tarafından size bildirilecektir.
Arıza kaydı oluşturmak için lütfen aşağıdaki formu eksiksiz olarak doldurunuz. Formu doldururken dikkat edilecek önemli noktalar:
1) Lütfen cep telefonu ve e-posta adresinizin doğru olduğundan emin olunuz. Servis merkezimiz size bu bilgiler üzerinden ulaşacaktır.
2) Vereceğiniz adresin gün içinde bulunabileceğiniz veya yetki verdiğiniz bir kişinin olduğu açık adres olduğundan emin olunuz. Posta Kutusu, Kargo Şubesi, Güvenliği olan Fabrika veya Kuruluş/ Kurum adresi vermeyiniz, güvenlik nedeniyle servisten gelen ürünler bu noktalara teslim edilememektedir.
3) Formu doldurup Gönder tuşuna bastıktan sonra, formun bir kopyası e-posta adresinize gönderilecektir.
KARGO PAKETİNİN HAZIRLANMASI KONUSUNDA
Lütfen arızalı ürünü tercihen orjinal kutusunda veya korunaklı kutuda paketleyiniz ve kargonun için ürüne ait garanti belgesi veya faturanın bir kopyasını ekleyiniz. Yasaya göre garanti belgesiz veya faturasız ürünleri garanti dışı kalmaktadır.
Arızalı ürünün en yakın YURT İÇİ KARGO veya MNG KARGO noktasından kargoya verebilirsiniz.
Yurt İçi Kargo gönderimlerinde 410405155 kodu ve Alıcı firma FUJITSU TECHNOLOGY SOLUTİONS BİLİŞİM LTD.ŞTİ.(TUZLA ŞUBESİ) (OLYMPUS) olarak kullanırsanız
MNG Kargo gönderimlerinde 59487837 kodu ve Alıcı firma FUJITSU TECHNOLOGY SOLUTİONS BİLİŞİM LTD.ŞTİ.(TUZLA ŞUBESİ) (OLYMPUS) kullanırsanız
Fujitsu Teknik Servis
Arvato SCM
Tuzla Deri Organize Sanayi Bölgesi
Gergef Sok. No: 2
Tuzla / İSTANBUL
Posta kodu 34956
adresine ücretsiz olarak teknik servis merkezimize ulaştırılacaktır.
Olympus ürünüm çalışmıyor, ne yapabilirim?
İlk önce kullanma kılavuzunu inceleyeniz veya destek@olympusservis.net adresine e-posta gönderiniz.
Eğer problem hala devam ediyorsa buraya tıklayarak ürünü servise gönderiniz
Eğer uzatmalı bir garanti satın aldı iseniz lütfen mağazanızla iletişime geçiniz.
2 yıl garanti kapsamı nedir ?
Lütfen ürününüzün kullanım kılavuzuna göz atınız.
2 yıllık garanti süresi doldu ?
Garanti süresi dolan cihazlarda ürünümüzü teknik servis incelemekte ve daha sonra öneride bulunabilmektedir.
Olympus ürünüm hakkında bir sorum var ?
Çağrı merkezimizi arayın
Detaylar için tıklayınız.