Internet Explorer 6 kullanıyorsunuz. Lütfen güncel versiyon kullanın.
Daha fazla güvenlik, aşağıdaki tarayıcılardan birine güncelleme yapmanızı öneririz.

Firefox / Safari / Opera / Chrome / Internet Explorer 8+

Ürününüzü nasıl tamir ettirebilirsiniz ?

Servis bilgisi dışında, ürünü burada kaydedebilir ve arıza durumunu takip edebilirsiniz.

Tamir Servisi


Professional Dictation Systems

Teknik Servis Çağrı Merkezi:

Telefon : 0 216 586 67 67

Bir konu seçin:

Olympus ürünü hakkında bir sorum var.

Çağrı merkezimizi arayın

Olympus ürünüm çalışmıyor, ne yapabilirim?

İlk önce kullanım kılavuzuna bakınız. Eğer çözüm bulamazsanız çağrı merkemizi arayın.

Ürünümü teknik servise nasıl ulaştıracağım ?

Olympus Ürününüz arızalandı ise 0 216 586 67 67 telefon numaralı çağrı merkezimizden arıza kaydı açtırınız. Ürün arıza kaydı açıldıktan 2 iş günü sonra sizden kargo ile teslim alınacaktır.

Arıza kaydı açtırdıktan sonra; isterseniz arızalı ürünü

Yurt İçi Kargo ile "224808286" kodunu vererek

veya

MNG Kargo ile "85807533" gönderi kodunu vererek

Email: camera.support.tr@olympus.eu

teknik servisimize karşı ödemeli olarak iletebilirsiniz. Lütfen kargo paketine size verilen arıza kayıt numarasını ekleyiniz.

2 yıl garanti kapsamı nedir ?

Lütfen ürününüzün kullanım kılavuzuna göz atınız.

2 yıllık garanti süresi doldu ?

Garanti süresi dolan cihazlarda ürünümüzü teknik servis incelemekte ve daha sonra öneride bulunabilmektedir.

* Bütün 00800-çağrılar ücretsizdir.

Aşağıdaki ülkeler için geçerlidir : Austria, Belgium, Denmark, Finland, France, Germany, Italy, Luxemburg, Netherlands, Norway, Portugal, Spain, Sweden, Switzerland, United Kingdom, Turkey, Ukraine.

Bazı telefon sağlayıcıları 0800'lü hatlara erişim izni vermez. Burada farklı konuşma ücretleri olabilir.